Aksjons-kalender

26. april 2014

Bergen City Marathon
Bergen
26. april deltar flere som skal springe med Amnesty t-skjorte i årets Bergen City Marathon! Vil du også det? Ta gjerne kontakt med oss på vest [at] amnesty [dot] no Heija!
Stand på Torgallmenningen
Bergen
26. april er det igjen duket for Bergen City Marathon. Aktivitster fra Amnesty Region Vests ressursgruppe vil stå på stand på Torgallmenningen denne lørdag mellom kl.11.00 og 16.00. Her har du muligheten til å få informasjon om Amnestys arbeid og aktuelle aksjoner. I tillegg har vi noen spreke medlemmer som løper for Amnesty. Bli med og hei dem fram!

30. april 2014

Møte i Amnesty Haugesund
Sør
Haugesund

Tema er tortur-kampanjen og arbeidet vårt fremover. Det blir på HSH, Høyskolen i Haugesund

Lokalgruppe i Haugesund
Vi er en liten, men raskt voksende, gruppe med engasjerte Amnesty-medlemmer i alle aldersgrupper. Vi har holdt på i en rekke år, og har i løpet av det siste året vært med på flere arrangementer og vi har også vært godt representert i media. Vi driver med mange aktiviteter, blant annet stands, foredrag og arrangementer. Fra høsten av skal vi begynne å møtes så jevnlig som mulig etter hvor mye kapasitet medlemmene har. Vi ønsker å bidra i kampen mot brudd på menneskerettigheter, og vi vil ha nettopp DEG med på laget.

Kontaktinformasjon:
Nancy Herz, tlf: 971 74 433
Epost: ai [dot] haugesund [at] gmail [dot] com
Amnesty International Haugesund på Facebook.

1. mai 2014

Arbeidernes dag i Trondheim
Midt
Trondheim
Aktivister fra region Midt går i 1.mai-toget i Trondheim.
Årest Parole:
Løslat Abu Deeb!
5 års fengsel for oppfordring til lærerstreik i Bahrain

Oppmøte
Når: 12:30 - Toget starter 13:00
Hvor: Katedralsskolens gårdsplass - Amnesty International står ved bokstaven J
Arbeidernes dag i Bergen
Bergen
Aktivister fra Amnesty Region Vest deltar i 1.mai-toget i Bergen. Mer informasjon om aksjon i fokus kommer snart.