Aksjons-kalender

Ressursgruppemøte
Midt
Trondheim
Bli med i Amnesty region midts ressursgruppe - og du kan være med på å gjøre Amnesty enda mer synlig i Midt-Norge!

Hver torsdag klokken 19:00 (om ikke annet påpekes) arrangerer Amnesty International Norge Region Midt et ressursgruppemøte i Amnestys lokaler i Trondheim.
Dette møtet er åpent for alle, og vi ønsker stadig å få med flere! I ressursgruppa kan man komme med ideer til hvordan Amnesty i regionen kan og bør gjennomføre aksjoner, man vil bidra med rekvisitter (så som banners, rekvisitter til stunts o.l.) og mye mer.

Selvfølgelig kan du også være med på aksjoner i regi av AI region midt. Vi har til stadighet ulike aksjoner, stands, stunts o.l. - og vi vil ha med flere!

Det er gøy, givende og sosialt - hvorfor ikke komme på torsdag?

22. april 2014

Ressursgruppemøte
Bergen
Amnesty Region Vests ressursgruppe holder møte 22. april kl.17.30 på Raftohuset.

26. april 2014

Bergen City Marathon
Bergen
26. april deltar flere som skal springe med Amnesty t-skjorte i årets Bergen City Marathon! Vil du også det? Ta gjerne kontakt med oss på vest [at] amnesty [dot] no Heija!
Stand på Torgallmenningen
Bergen
26. april er det igjen duket for Bergen City Marathon. Aktivitster fra Amnesty Region Vests ressursgruppe vil stå på stand på Torgallmenningen denne lørdag mellom kl.11.00 og 16.00. Her har du muligheten til å få informasjon om Amnestys arbeid og aktuelle aksjoner. I tillegg har vi noen spreke medlemmer som løper for Amnesty. Bli med og hei dem fram!

1. mai 2014

Arbeidernes dag i Bergen
Bergen
Aktivister fra Amnesty Region Vest deltar i 1.mai-toget i Bergen. Mer informasjon om aksjon i fokus kommer snart.