LYST TIL Å LÆRE MER OM AMNESTY? BLI MED PÅ MEDLEMSMØTE I REGION-MIDT.

Lurer du på hvordan du kan bidra til færre overgrep i verden eller har du bare lyst til å lære mer om menneskerettigheter og Amnesty?
Publisert: 26. Feb 2015, kl. 14:59 | Sist oppdatert: 26. Feb 2015, kl. 15:05
Vi arrangerer denne våren åpne møter for alle våre engasjerte medlemmer og aktivister rundt om i landet.
Vi håper å møte deg som allerede er aktiv i organisasjonen vår, samt deg som er ny og nysgjerrig på arbeidet vårt!

Her kan du lære mer om hvordan være aktiv i Amnesty og hvordan du kan bidra til årets store kampanje for syriske flyktninger. Vi lover også at du vil treffe mange andre hyggelige og engasjerte Amnestyaktivister, samt ansatte og representanter fra Amnestys styre i Norge.

Det serveres lunsj og det er ingen deltakeravgift.

Program
Velkommen og introduksjon ved regionleder Tove Marie Paasche og styrets representant som i Trondheim er Gro Herefoss Davidsen og i Volda Kjetil Haanes
Styret orienterer om satsningsområder og utfordringer
Presentasjon av Syria-kampanjen
Gruppers aktivitet og økonomi
Hvis vi tildeles årets Operasjon Dagsverk - hva skjer og når?

Vil du bli med?
Da sender du en epost med navn og kontaktinformasjon til [email protected].

Frist: 4.mars for møte i Trondheim, og 10.mars for møte i Volda.

Deltakerinformasjon: Møtet er åpent for alle, ingen forkunnskaper kreves. Vi vil kunne dekke reise etter billigste alternativ for to fra hver registrerte Amnesty-gruppe. Enkeltaktivister som er medlem kan også søke om reisestøtte. På tross av at vi ikke har mulighet for å dekke reiseutgifter for alle, håper vi allikevel at du har mulighet til å bli med!

Trondheim: Lørdag 7. mars kl 11.00 – 16.00 Kjøpmannsgata 5, 3.etg (FN-Sambandets lokaler)

Volda: Lørdag 14. mars kl 11.00 – 16.00, Industrigata 12, 2.etg (Studenthuset Rokken)

Kom med ditt engasjement, bli med og ta tak i det som opprører deg og bli kjent med gleden over å kunne bidra til å gjøre en forskjell – sammen med andre.