AMNESTY SØKER FRIVILLIGE VED KONTORET I TRONDHEIM

Amnesty International søker deg som er engasjert og initiativrik til å jobbe som frivillig prosjektleder ved vårt regionkontor i Trondheim. Vi kan tilby spennende utfordringer og varierte arbeidsoppgaver og profesjonell erfaring fra verdens største menneskerettighetsorganisasjon.
Publisert: 3. jul 2015, kl. 12:56 | Sist oppdatert: 21. jun 2016, kl. 10:58

Vi søker tre personer til å jobbe med kampanjer og aksjoner, kommunikasjonsarbeid og administrative oppgaver ved regionkontoret. Amnesty er tildelt Operasjon Dagsverk for 2015 med kampanjen "My Body My Rights" og dette kommer til å være en av hovedoppgavene høsten 2015. I tillegg er "Skriv for liv" og "Cities for Life" viktige fokusområder på høsten, mens Menneskerettighetsuka i Trondheim arrangeres til våren. Vi kan tilby stor grad av fleksibillitet og arbeidsoppgaver tilpasses tidligere erfaring og interesse.

Stillingen egner seg for alle som har lyst og kapasitet til å gjøre en innsats for Amnesty. Den lar seg godt kombinere med studier og gir verdifull arbeidserfaring. Amnesty International jobber på mange forskjellige områder og det er en lang rekke studier og faglige bakgrunner som er relevant. Vi søker en bred kompetanse og oppfordrer alle som er interessert i vårt arbeid og har lyst til å bidra til organisasjonen om å søke.

Vi søker frivillige til å jobbe ca 10 timer i uken. Arbeidstid avhenger av arbeidsoppgaver og hvor hektisk det er ved kontoret, men er meget fleksibel og avtales utifra den enkelte frivilliges kapasitet. Noe ettermiddags- og helgejobbing kan bli aktuelt. Arbeidssted er Kjøpmanns gate 5, Trondheim.

Kvalifikasjoner:
- Interesse for menneskerettigheter og Amnestys arbeid
- Selvstendig, kreativ og initiativrik
- Engasjement og stor arbeidskapasitet
- Erfaring fra organisasjonsarbeid er en fordel, men ingen betingelse

Vi gjør oppmerksom på at arbeidet er ulønnet.

Kort søknad med CV sendes til:
Tove Marie Paasche
mail: [email protected] mobile: +47 995 07 12