Bli med på årets mest fargerike festival!

23. juni-2. juli er det klart for Oslo Pride 2017. Amnesty er selvsagt med, og nå søker vi frivillige som vil stå på stand i Pride Park og hjelpe til med forberedelser til paraden.

Publisert: 4. Mai 2017, kl. 14:27 | Sist oppdatert: 16. Mai 2017, kl. 14:12
Temaet for årets stand i parken vil være kampanjen Stå opp for mennesker på flukt, med særlig fokus på Amnestys krav om at Norge må relokalisere 10 000 flyktninger innen utgangen av 2018. På standen skal vi samle signaturer, dele ut regnbuearbånd, spinne lykkehjul og lage god stemning! Amnesty har også egen flåte i paraden lørdag 1. juli. Paradebilen skal pyntes med masse ballonger, vimpler og regnbueflagg.

Dette er en fantastisk mulighet til å være med å skape engasjement rundt Amnestys arbeid og til å bli kjent med nye mennesker. Tidligere frivillige har sagt at det å stå på stand i Pride Park er årets høydepunkt!

Uansett om du kan være med i noen timer eller på hele festivalen vil vi gjerne høre fra deg.

Dager vi trenger frivillige:

Onsdag 28. juni

Torsdag 29. juni

Fredag 30. juni

Lørdag 01. juli

Send en mail til [email protected] dersom du ønsker å stå på stand eller være med å forberede paraden. Det er fint om du skriver hvilke dager du kan hjelpe til, og hvilken gruppe du er med i (hvis du er med i en gruppe) og kontaktinformasjon.