Invitasjon: Bli med på Amnestys regionmøte

Er du nysgjerrig på hva Amnesty International har oppnådd de siste årene? Har du lyst å påvirke hva Amnesty International i Norge skal jobbe med fremover?
Publisert: 11. Jan 2017, kl. 14:06 | Sist oppdatert: 12. Jan 2017, kl. 15:49
Vi arrangerer denne våren åpne møter for alle våre engasjerte medlemmer, aktivister og støttespillere rundt om i landet.

LØRDAG 11. Februar er du derfor velkommen til Amnesty-møte i Bergen.

kl 10 - 16
Raftohuset ved studentsenteret
Menneskerettighetenes plass 1

TRYKK HER FOR PÅMELDING

​På møtet vil det bli kampanjeopplæring for vårens hovedkampanje «Mennesker på flukt». I tillegg blir viktige spørsmål for organisasjonen tatt opp - saker som skal opp på det internasjonale rådsmøte - ICM, og oppfølgingssaker etter Landsmøte. Du vil også få ny inspirasjon for hvordan du kan gjøre en forskjell. Vi lover at du vil treffe mange andre hyggelige og engasjerte Amnesty-støttespillere, samt ansatte og representanter fra Amnestys styre i Norge.

Vi ønsker å skape et forum der en kan lære mer om Amnesty, og de viktigste kampanjene som er nå, i tillegg til å treffe andre engasjerte aktivister og dele erfaringer, ideer og knytte nye bånd.

Vi vil gi reiserefusjon til alle medlemmer. De som ikke er medlem må betale for utgiftene selv, eller de kan melde seg inn i Amnesty før møtet.

​Jeg håper å treffe både deg som allerede er aktiv i organisasjonen vår, samt deg som er ny og nysgjerrig på arbeidet vårt!

Påmelding innen torsdag 1. februar.

Vel møtt!

Deltakerinformasjon
Møtet er åpent for både medlemmer og andre støttespillere, ingen forkunnskaper kreves.
Vi vil dekke reise etter billigste alternativ for medlemmer.

Kom med ditt engasjement, bli med og ta tak i det som opprører deg og bli kjent med gleden over å kunne bidra til å gjøre en forskjell – sammen med andre!