Foto: Amnesty International

Frivillig ved regionkontoret

Amnesty International søker deg som er engasjert og initiativrik til å jobbe som frivillig ved vårt regionkontor i Oslo høsten 2017. Vi tilbyr spennende utfordringer, varierte oppgaver og arbeidserfaring fra verdens største menneskerettighetsorganisasjon.
Skrevet av: Louise Myklebust
PUBLISERT: 7. august 2017, KL. 13:01 -
SIST OPPDATERT: 7. august 2017, KL. 13:06
Vi søker 1-2 personer til å jobbe med kampanjer og aksjoner, informasjonsarbeid og administrative oppgaver ved regionkontoret. Kampanjene Brave og Skriv for liv er viktige fokusområder for høsten.

Stillingen egner seg for den som har lyst og kapasitet til å gjøre en innsats for Amnesty. Den lar seg godt kombinere med studier og gir verdifull arbeidserfaring. Arbeidstid er fleksibel og avtales ut ifra den enkelte frivilliges kapasitet. Ønsket arbeidstid er minimum 2 dager i uken. Noe ettermiddags- og helgejobbing kan bli aktuelt.

Arbeidsoppgaver:
  • Bidra til oppfølging og mobilisering av grupper og aktivister
  • Holde foredrag
  • Produsere tekst og bilder til Amnestys nettsider
  • Bistå i gjennomføringen av arrangementer og aksjoner
  • Annet administrativt arbeid
Kvalifikasjoner:
  • Engasjement og interesse for menneskerettigheter og Amnestys arbeid
  • Selvstendig, kreativ og initiativrik
  • Fleksibel og muligheten til å jobbe minimum 2 dager i uken
  • God formuleringsevne både skriftlig og muntlig på norsk og engelsk
Les mer om hverdagen som frivillig ved regionkontoret her

Øvrig informasjon:
Arbeidssted er Amnestys kontorer i Oslo, Grensen 3. Oppstart tidlig september. Vi gjør oppmerksom på at engasjementet er ulønnet.
Spørsmål vedrørende stillingen kan rettes til regionleder Louise H. Myklebust: Lmyklebust@amnesty.no / +47 92 06 17 91

Kort søknad med CV sendes til: Lmyklebust@amnesty.no
Merk: «Frivillig Region Øst».
Søknader behandles fortløpende - frist onsdag 23.august.

Region Øst i Amnesty International Norge koordinerer Amnestys arbeid i Oslo, Akershus, Østfold, Vestfold, Buskerud, Hedmark og Oppland. Målet til kontoret er å legge til rette for og støtte opp under arbeidet med menneskerettigheter på Østlandet ved å bidra til økt synlighet og aktivitet.
Del saken
Andre Nyheter