HAR DU LYST TIL Å VÆRE FRIVILLIG UNDER ÅRETS MEST FARGERIKE FESTIVAL?

Amnesty deltar på årets Oslo Pride og ønsker deg med på laget!
Oslo pridefestival avholdes 22-25 juni og Amnesty skal som vanlig ha stand i Spikersuppa under Pride Park.
Publisert: 10. Mai 2016, kl. 15:32 | Sist oppdatert: 10. Mai 2016, kl. 15:43
Temaet for årets stand vil være #ForsvarArtikkel14 hvor fokuset er å beskytte rettighetene til mennesker på flukt, med eget fokus på LHBT-personer som sårbar gruppe. Under Pride vil Amnesty stå opp for disse grunnleggende rettighetene og i den anledning ønsker vi engasjerte og entusiastiske frivillige som vil stå på stand med oss. Dette er en flott mulighet til å vise solidaritet med LHBT-miljøet, til å skape engasjement rundt menneskerettigheter og likestillingsspørsmål, og til å bli kjent med nye mennesker som brenner for de samme temaene som deg.

Tidligere frivillige har sagt at å stå på stand under Pride Park har vært en lærerik opplevelse og kjempegøy!

Uansett om du kan være med i noen timer eller på hele festivalen vil vi gjerne høre fra deg!

Hovedarbeidsoppgaven til de som står på stand vil være å informere om og samle inn signaturer til Amnesty sitt arbeid og ForsvarArtikkel14-kampanjen.

Tidspunkt vi trenger frivillige på stand er:

Onsdag 22. juni kl. 15:00-21:00 (to skift, 3 timer hvert skift)
- 18:00-21:00

Torsdag 23. juni kl. 15:00-21:00 (to skift, 3 timer hvert skift)
- 18:00-21:00

Fredag 24. juni kl. 12:00-21:00 (tre skift, 3 timer hvert skift)
- 12:00-15:00
- 18:00-21:00

Lørdag 25. juni kl. 12:00-21:00 (tre skift, 3 timer hvert skift)
- 12:00-15:30 (dette er samtidig med paraden, så her får man tatt imot den)
- 15:30-18:00
- 18:00-21:00

Send en mail til [email protected] for påmelding eller om du ønsker mer informasjon. I påmeldingen er det fint om du skriver hvilke vakter du kan ta, hvilken gruppe du er med i (hvis du er med i en gruppe) og kontaktinformasjon.