FRIVILLIG HOS AMNESTY REGION MIDT

Amnesty International søker deg som er engasjert og initiativrik til å jobbe som frivillig prosjektleder ved vårt regionkontor i Trondheim. Vi kan tilby spennende utfordringer og varierte arbeidsoppgaver og profesjonell erfaring fra verdens største menneskerettighetsorganisasjon.
Publisert:
24. mai 2018, kl. 9:53
Sist oppdatert:
24. mai 2018, kl. 10:03
Vi søker 2-3 personer til å jobbe med kampanjer og aksjoner, kommunikasjonsarbeid og administrative oppgaver ved regionkontoret. En viktig kampanje er "Menneskerettighetsforkjempere". I tillegg er "Skriv for liv" og "Cities for Life" viktige fokusområder på høsten, mens Menneskerettighetsuka i Trondheim arrangeres til våren. Vi kan tilby stor grad av fleksibillitet og arbeidsoppgaver kan tilpasses etter tidligere erfaring og interesse.

Stillingen egner seg for alle som har lyst og kapasitet til å gjøre en innsats for Amnesty. Den lar seg godt kombinere med studier og gir verdifull arbeidserfaring. Amnesty International jobber på mange forskjellige områder og det er en lang rekke studier og faglige bakgrunner som er relevant. Vi søker en bred kompetanse og oppfordrer alle som er interessert i vårt arbeid og har lyst til å bidra til organisasjonen om å søke.

Vi søker frivillige til å jobbe ca 10 timer i uken. Arbeidstid avhenger av arbeidsoppgaver og hvor hektisk det er ved kontoret, men er meget fleksibel og avtales utifra den enkelte frivilliges kapasitet. Noe ettermiddags- og helgejobbing vil bli aktuelt.
Arbeidssted er Kjøpmanns gate 5, Trondheim.

Arbeidsoppgaver:
  • Planlegge og gjennomføre aksjoner
  • Holde foredrag
  • Bidra til oppfølging og mobilisering av aktivister og frivillige
  • Arrangere arrangementer og fagkvelder
  • Skrive artikler tilknyttet Region Midts arbeid
  • Annet forefallende kontorteknisk arbeid

Kvalifikasjoner:
  • Interesse for menneskerettigheter og Amnestys arbeid
  • Selvstendig, kreativ og initiativrik
  • Engasjement og stor arbeidskapasitet
  • Erfaring fra organisasjonsarbeid er en fordel, men ingen betingelse
Vi gjør oppmerksom på at arbeidet er ulønnet.

Kort søknad med CV sendes til:
Tove Marie Paasche
mail: tpaasche@amnesty.no
telefon: +47 995 07 12
Søknader behandles fortløpende - frist torsdag 23. august

BLI AMNESTY-MEDLEM NÅ

Alle Amnesty-medlemmer får nyhetsbrev og stemmerett ved landsmøtet.
Som medlem mottar du Amnestys norske årsberetning og nyhetsbrev. Du vil også ha stemmerett på landsmøtet.
Andre Nyheter