Invitasjon: velkommen til regionmøte i Vest 2018

Har du lyst til å lære mer om Amnestys aktuelle kampanjer og om hvordan du kan påvirke organisasjonen? Bli med på regionmøtet i Bergen, lørdag 10. februar.
Publisert: 2. Jan 2018, kl. 13:44 | Sist oppdatert: 23. Jan 2018, kl. 13:35
Lørdag 10. februar er det duket for regionmøte og vi ønsker å ha med deg som er medlem eller annen støttespiller. Denne dagen byr vi på opplæring i årets kampanjer, så vel som mulighet til å påvirke hvordan Amnesty skal være organisert fremover. Vi håper å kunne engasjere og inspirere slik at du kan være med å gjøre en forskjell. Vi håper å se deg der!

Tid: lørdag 10. februar  fra kl. 11.00 til 17.00 (registrering fra 10.30)
Sted: Raftohuset ved studentsenteret
Menneskerettighetenes plass 1
Påmeldingsfrist: mandag 5. februar

Trykk HER for å gå rett til påmelding.

Program:
  • Velkommen
  • Hva skjer i 2018?
  • Lyst til å lære mer? Opplæringskoordinator presenterer
  • Lunsj og mingling
  • Årets kampanjer
  • Utvikling av internasjonal policy: narkotika og menneskerettigheter
  • Påvirk organisasjonen!
Detaljert program kommer, men inntil videre kan du lese mer om forslagene til endringer i Amnestys medlemsdemokrati, som blir en programpost under møtet.

Praktisk informasjon:
Møtet er åpent for både medlemmer og andre støttespillere, ingen forkunnskaper kreves. Alle som er medlem i Amnesty kan få dekket billigst mulig reisevei, mot ferdig utfylt reiseregning og kvittering. Ta nærmere kontakt med regionleder Tanja Clifford ved [email protected] dersom du har spørsmål.

Merk deg at det bare er medlemmer i Amnesty som får refundert reiseutgifter, ønsker du å melde deg inn kan du gjøre det her.

Alt du trenger å ha med deg er ditt engasjement og gleden av å bli kjent med andre likesinnede.

Velkommen!

Lørdag 10.2.